کتاب خوب کاغذی

  • در صورتی که بخواهید منبع زبان اصلی برای کتابخانه تهیه کنید
  • یا وقتی دانشجویان کتاب زبان اصلی را گم میکنند، 

تهیه کتاب خوب کاغذی از آخرین ویرایش کتاب، انتخاب شما خواهد بود. همکاران ما، بهترین نسخه با چاپ دیجیتال از کتاب مورد نظرتان را فراهم می کنند.

برای مشاهده توضیحات کتاب خوب کاغذی اینجا کلیک کنید

برای سفارش کتاب با learnbetter.ir@gmail.com  تماس بگیرید

دیگر خدمات مرتبط

مجموعه یادگیری بهتر، در کنار ارائه «کتاب خوب کاغذی» خدمات زیر را ارائه می دهد:

·        آماده سازی نسخه‌های اسکن شده

در مواردی فایل موجود از یک کتاب، نسخه ی اسکن شده است که ممکن است نیاز به آماده سازی بیشتری قبل از چاپ داشته باشد. مواردی از جمله حذف حاشیه ها، اندازه صفحات، حذف زمینه، افزایش وضوح نوشته‌ها و ... که بدون اصلاح آن ها، کتاب خوبی نخواهیم داشت. در این موارد نیز تمام تلاشمان را برای ارائه ی کتاب خوب، به کار خواهیم بست.

·        فهرست پیشنهاد خرید کتاب

تهیه ی کتاب‌های پر مراجعه و به روز خصوصا برای کتابخانه‌ها موضوع مهمی است. خصوصا اگر متناسب با پیشنهاد‌های اساتید هر دانشگاه تهیه شود. ما با یک پرسش دو مرحله فهرستی دارای اولویت به انتخاب اساتید در هر گروه تهیه می‌کنیم و با در نظر گرفتن منابع موجود در کتابخانه، به یک فهرست پیشنهاد خرید می‌رسیم.

همچنین با تحلیل داده‌های امانت کتاب، فهرست پیشنهادی دومی برای افزایش نسخه‌های کتاب‌های پرمراجعه ارائه می‌دهیم.

·        وقف کتاب، خیراتی ماندگار

وقف کتاب، خیراتی ماندگار است. کتاب‌های وقف شده مطابق نظر واقف در کتابخانه‌ها  به دانشجویان امانت داده می‌شوند یا به عنوان هدیه کتاب به دانشجویان پرتلاش تقدیم میشود. با این وقف، تا سالها که مردم از علم آن کتاب‌ها بهره ببرند، خیر و نیکی به واقف می‌رسد.

مجموعه یادگیری بهتر نیز در همراهی با عزیزانی بخواهند در این اقدام خدا پسندانه شرکت کنند، در بخشی از هزینه‌های کتاب سهیم می‌شود و کتاب‌ها را به کتاب خانه‌ها و یا دانشجویان می‌رساند. این کتاب‌ها با عنوان «وقف» و یک برگ توضیح و دعوت به این عمل خیر، از سایر کتاب‌ها تفکیک می‌شوند.

·        تهیه ی نسخه ی الکترونیک از یک کتاب کاغذی

همان طور که در ابتدا گفته شد، کتاب‌های الکترونیکی کاربردهای فراوان خود را دارند و در مرورهای سریع با امکان جستجو کارایی بالایی دارند. در صورتی که بخواهید نسخه ی الکترونیک کتابی را تهیه کنید، یادگیری بهتر باز هم در خدمت شما است. هر اسکنی یک کتاب الکترونیک ایجاد نمی کند. لازم است صحافی کتاب باز بشود، از کتاب نسخه ی اسکن شده تهیه بشود. کتاب دوباره صحافی بشود. فایل حاصل از اسکن نیاز به اصلاح و فهرست گذاری دارد تا یک کتاب الکترونیک با حجم مناسب آماده بشود.

تماس با ما

با رایانامه learnbetter.ir@gmail.com و شماره تلفن  09024409580 در خدمت شما هستیم